1. Запиши слова.
2. Каліграфічна хвилинка
• Написання з’єднань са, ад, слова, сад.
— Доберіть спільнокореневі слова до поданих слів. Розберіть їх за будовою.
3. Виконання вправи 362 (с. 158-159 підручника).
Словникова робота
Король — титул монарха, а також особа, яка має цей титул. Королева — дружина короля.
• Запам’ятайте написання слів уранці, добридень, замолоду.
• Назвіть займенники, ужиті в тексті, визначивши їх особу, число та рід
. • Прочитайте речення, у якому є звертання. Поясніть уживання розділових знаків у ньому.
Виконайте завдання до вправи.
Додаткові завдання до тексту:
Зробіть звуко-буквений аналіз слова якось.
Доберіть спільнокореневі слова до іменника дідок. Розберіть дібрані слова за будовою.
4.Виконання вправи 363 (с. 159 підручника).
Додаткове завдання до вправи: • Зробіть звуко-буквений аналіз 2 слів (на вибір): хвалять, дощів, шанують, знають.
5. Вправа «Добери дієслова»
— Доберіть дієслова до слова книжка
6. Вправа 364.
6. Вправа 364.
Домашнє завдання.
• Виконання вправи 365 (с. 159-160 підручника)
Дякую за роботу!
Немає коментарів:
Дописати коментар